Economia

empresa

inversions

Moritz i Sant Aniol s'alien i obren Distribucions 972

La nova distribuïdora va destinada al canal Horeca

Tenen una nau a Taialà i des d'aquí arriben al Gironès, el Pla de l'Estany i una part de la Selva

Preveuen tancar l'any facturant 1,5 milions d'euros

Moritz, la cervesa de Barcelona, i Aigua de Sant Aniol, de Sant Aniol de Finestres, van muntar l'octubre del 2014 una distribuïdora per al canal Horeca (bars, restaurants i hotels) a Girona. Distribucions 972, que és el nom de la distribuïdora, té el centre d'operacions en una nau que van obrir a Taialà, i des d'aquí arriben a tot el Gironès, el Pla de l'Estany i una part de laSelva. Amb unes 800 referències, és, segons expliquen els seus responsables, una empresa de distribució clàssica en què hi ha tots els productes de les dues marques, però també “portem un portafoli de producte de tot tipus d'altres marques” per poder donar així “el màxim servei als nostres clients”.

L'objectiu és créixer

Ferran Ribalta, de Sant Aniol, i Santi Manzano, director general de Moritz, asseguren que des que van obrir fins ara estan “molt contents amb els resultats”. “Som marques molt semblants i va ser fàcil arribar a una entesa”, expliquen. L'objectiu principal de Sant Aniol era consolidar-se a la demarcació, i el de Moritz, créixer a les comarques gironines “perquè després de Barcelona, entrar fort a Girona és el segon pas que havia de fer la marca per seguir creixent a Catalunya”. Tant Sant Aniol com Moritz tenen acords amb altres distribuïdores independents, que fan arribar els seus productes a la resta de la demarcació. Apostar, però, per una distribuïdora pròpia “et permet tenir contacte directe amb els clients”.

Vuit treballadors

La distribuïdora disposa ara de vuit treballadors, i preveuen tancar l'any amb una facturació d'1,5 milions d'euros, un 30% més respecte a l'any passat. El 60% de la facturació correspon als productes de Mortiz i Sant Aniol. “Això demostra que funciona bé i que aquesta és una relació d'èxit, perquè les marques sumen”, comenten. I de cara a l'any vinent, Ribalta i Manzano asseguren que preveuen tenir creixement similar al d'aquest any. “El nivell de professionalitat del sector de l'hostaleria de la demarcació de Girona és molt superior a altres zones de Catalunya. És un sector que valora les marques”, va explicar el director general de Moritz.

Una de les novetats de Moritz és que la marca està potenciant la Moritz Epidor, amb una campanya que porta el nom de Radicalment Moritz i té creixements molts importants.

Pel que fa a Sant Aniol, la novetat és el rellançament de la gamma de retornables, que ara el mercat tot just està rebent. “És un reposicionament una mica més fresc i dinàmic, que ens permet el luxe d'apropar-nos al client amb un altre to”, diu.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

OCDE

L’OCDE eleva tres dècimes la previsió de creixement del PIB espanyol

economia

Banc Sabadell puja a borsa mentre el País Valencià veu perillar la seva seu

barcelona
economia

Els llocs de treball al Vallès Oriental van a l’alça el primer trimestre de 2024

GRANOLLERS
estats units

La Fed no cedeix i manté els tipus en el seu nivell més alt dels darrers vint anys

barcelona
CONFLICTE LABORAL

La plantilla de Llansà talla la N-260 i manté la vaga en defensa dels acords

LLANÇÀ

Roses rep el primer dels nou creuers que hi passaran aquesta temporada

roses

Mig miler de persones demanen reduir la jornada laboral

girona
economia

El BBVA garanteix el seu “compromís total amb Catalunya”

barcelona
economia

Clam per “menys jornada i millors salaris” en un Primer de Maig marcat pel 12-M

barcelona