Els visitants valoren la platja d'Empuriabrava
Durant el mes d'agost es distribueix una enquesta de satisfacció als usuaris perquè valorin la qualitat dels equipaments i serveis disponibles al passeig
D'ençà de l'1 d'agost els visitants i usuaris de les platges d'Empuriabrava tenen la possibilitat d'opinar sobre la qualitat dels serveis i equipaments que utilitzen durant les seves vacances. Aquest tipus d'enquesta ja s'havia realitzat anteriorment però aquest any, a més de les enquestes directes a peu de platja, s'ha ampliat amb la distribució de qüestionaris des de l'oficina de turisme i la possibilitat de respondre a l'enquesta mitjançant el web municipal.
A la platja són quatre joves en pràctiques contractats per l'Ajuntament de Castelló d'Empúries els que s'encarreguen de fer l'enquesta als visitants. L'alcalde, Salvi Güell, explica que a hores d'ara ja s'han recollit un centenar de qüestionaris emplenats i l'anàlisi que es farà a final de temporada haurà de permetre copsar l'índex de satisfacció dels visitants, per afinar i corregir en la mesura del possible les inversions que l'Ajuntament dedica al litoral del municipi. Els paràmetres que es poden valorar mitjançant l'enquesta són aspectes com ara la qualitat de les aigües de bany, de la sorra, dels equipaments disponibles (dutxes, passarel·les, etc.), dels accessos i de la neteja. També es demana l'opinió dels usuaris envers el servei d'autobusos, la policia local, el servei de socorrisme, els bars i restaurants i l'aparcament. L'enquesta es tanca donant l'oportunitat de remarcar aspectes positius o negatius de les platges. L'objectiu és que amb aquests qüestionaris es puguin detectar els punts forts així com les mancances o febleses de les platges del municipi per millorar l'índex de satisfacció dels usuaris.
El passeig d'Empuriabrava ha estat gestionat per una concessió privada fins al març del 2015, i només des d'aquesta data l'Ajuntament ha recuperat el protagonisme en aquest espai i la possibilitat d'actuar-hi.