Economia

Ceràmica de la Bisbal per indicar els comerços del municipi

Els 130 adherits a la Federació de Comerç bisbalenca ja llueixen les peces com a afegitó al rètol

La Federació de Comerç de la Bisbal i la marca Ceràmica de la Bisbal s’han aliat perquè cadascun dels 130 negocis adherits a l’associació de botiguers llueixi una rajola similar a les que tradicionalment informaven sobre els comerços i la seva activitat, a mode de rètol. Aquest cop, és un complement de la retolació habitual, en què han cooperat els ceramistes Yannick Galimont –autora dels marcs de promoció de la campanya– i Jaume Rulduà –que ha elaborat les rajoles per a cadascun dels negocis.

Per l’alcalde bisbalenc, Enric Marquès, és una manera més “que es respiri ceràmica arreu de la ciutat”, capital de l’art. I per a la federació ha estat un al·licient més per guanyar associats, promocionar-los en paral·lel a la ceràmica i enfortir l’entitat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia