Tradeinn dobla les vendes en la Black Week
L’empresa ha superat els 25 milions d’euros, un 108% més que l’any passat
El grup de venda per internet de material esportiu Tradeinn, amb seu a Celrà, va tancar els deu dies de descomptes de la Black Week amb unes xifres superiors als 25 milions d’euros en vendes, un 108% més que l’any passat. “En aquests dies hem superat les 250.000 comandes, i en alguns moments hem arribat a registrar fins a una comanda per segon”, explicar el fundador de l’empresa David Martin.
El divendres negre va ser per a Tradeinn una de les jornades amb més activitat, amb més de 4 milions d’euros en vendes, un 60% més que en el del 2019, i que corresponen a més de 40.000 comandes, superant amb escreix les 27.000 de fa un any. El gruix de les vendes d’aquests dies s’ha fet principalment a Europa, i en alguns països s’han registrat creixements de fins al 70%.
Aquestes, més les xifres a què espera arribar durant la campanya de Nadal, podrien situar la facturació de Tradeinn per sobre dels 250 milions, segons explica David Martin. Fa pocs dies, el grup va celebrar una altra marca històrica: els 20 milions de comandes.
Tradeinn és una empresa de material esportiu que ven a tot el món. Les seves setze botigues per internet sumen més de 5 milions de clients i el seu nombre de referències a la venda supera el milió d’articles de més de 1.500 marques. També disposa d’una botiga física a Celrà, amb una àrea comercial de 100 m² i un magatzem de 15.000 m².