Economia

Campanya de promoció estiuenca dels mercats d'Altea

Per segona vegada con­se­cu­tiva, la regi­do­ria de Comerç i l'AFIC (Agència per al Foment de la Inno­vació Comer­cial), junt amb el Mer­cat Muni­ci­pal i Mer­cal­tea, han orga­nit­zat una cam­pa­nya per al mes d'agost per pro­mo­ci­o­nar la venda dels seus pro­duc­tes.

L'eslògan de la cam­pa­nya és “Un ven­tall de pro­duc­tes per un estiu mes fresc”, fent clara refe­ren­cia a la qua­li­tat de frui­tes, carn, peix, ver­du­res i altres pro­duc­tes que es poden tro­bar als mer­cats muni­ci­pals.

Aquesta és una més de les ini­ci­a­ti­ves que des de comerç s'han llançat durant l'any, per tal de pro­mo­ci­o­nar els comerços locals. En esta ocasió, se cen­tra amb els mer­cats, on es poden tro­bar qual­se­vol pro­ducte, amb la millor relació qua­li­tat preu.

La cam­pa­nya compta amb dife­rents suports comer­ci­als com és el cas de car­tells i ven­talls, a banda del suport que Ràdio Altea també dóna amb la difusió de fal­ques publi­citàries. Cal asse­nya­lar que com con­tra­pres­tació a les com­pres rea­lit­za­des als mer­cats, els con­su­mi­dors podran acon­se­guir un davan­tal obse­qui, pre­sen­tant un tícket de com­pra del Mer­cat Muni­ci­pal o de Mer­cal­tea en l'Ofi­cina de Turisme.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.