Economia

POlÍTICA

Treballaran el màrqueting d’experiències amb el comerç local de la Selva

El Consell Comarcal de la Selva iniciarà en dotze municipis de la comarca un projecte que ajudi a captar l’atenció dels clients

S’oferiran tallers formatius subvencionats per la Diputació en diversos municipis

El Consell Comarcal de la Selva iniciarà un projecte per treballar amb els establiments comercials de la comarca diferents estratègies relacionades amb l’anomenat màrqueting d’experiències o Efecte Wow. Aquest projecte, es durà a terme en dotze municipis de la comarca de la Selva, durant les properes setmanes, segons han avançat des del servei d’empresa de l’ens selvatà.

El projecte Efecte Wow és tot allò que pot fer el petit comerç per captar l’atenció dels clients perquè es fixin en la botiga que tenen davant de casa, com potenciar les seves emocions al moment de comprar al poble i fomentar el seu compromís amb la compra de proximitat.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Eduard Colomé, ha explicat que “l’objectiu del projecte és mostrar als comerços participants diferents casos de bones pràctiques de màrqueting d’experiències aplicades al comerç local, per tal d’ajudar-los a dissenyar estratègies i campanyes a partir dels punts forts de cada establiment”. En aquest sentit, Colomé ha avançat que la dinàmica del projecte consistirà en la realització d’un total de 12 tallers formatius a diversos municipis de la comarca, que es complementaran amb un assessorament individualitzat per a cada comerciant amb un expert de l’àmbit del màrqueting d’experiències, per detectar els punts forts del cada negoci i dissenyar iniciatives de màrqueting experiencial relacionades amb l’Efecte Wow.

“La idea”, tal com ha continuat Colomé, “és que cadascun dels comerços participants acabi el procés amb una relació d’accions a dur a terme relacionades amb l’Efecte Wow al seu establiment.”

Els tallers formatius i els assessoraments del projecte aniran a càrrec del consultor i formador en màrqueting i estratègia de marca Pere Maymí. Està previst que hi participin un total de 100 establiments comercials de la comarca de la Selva. Els municipis que s’han adherit en aquest projecte són Breda, Caldes, la Cellera de Ter, Hostalric, Maçanet de la Selva, Tossa, Riudarenes, Sant Hilari Sacalm, Sils, Santa Coloma de Farners, Vidreres i Vilobí d’Onyar.

El projecte està subvencionat per la Diputació de Girona, en el marc de la convocatòria de subvencions per a projectes singulars de desenvolupament econòmic local.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona
economia

Puig s’estrena a borsa amb una pujada superior al 4%

barcelona