Economia

Cauen un 59% els ingressos publicitaris de Twitter als Estats Units

Es va desplomar respecte a l’any amb aquests números preocupants del mes d’abril, però per aquest mes la companyia preveu la mateixa tendència

Els ingressos publicitaris de Twitter als Estats Units estan caient en picat i ja són un 59% inferiors als de l’any passat. Aquestes són dades a les quals ha tingut accés el diari The New York Times i que ha recollit Efe. Aquest 59% menys es va produir de l’1 d’abril a la primera setmana de maig, quan va guanyar 88 milions de dòlars (82,43 d’euros), una quantitat molt per sota de l’anterior propietat, abans que l’adquirís el magnat Elon Musk. Però les previsions de la companyia són d’una davallada del 56% d’ingressos en publicitat aquest mes en territori nord-americà. És a dir, la tendència negativa només millora lleugerament.

Cal tenir en compte que la publicitat representava més del 90% dels ingressos abans que Musk arribés. L’efecte produït pel controvertit propietari va provocar una retirada en cadena de publicitat per part d’empreses com General Motors o Volkswagen.

Musk va afirmar al maig que aquest any assoliria els 3.000 milions de vendes, molt per sota dels 5.100 milions del 2021. Segons el fons d’inversió Fidelity, la companyia està valorada actualment en 15.000 milions de dòlars, si bé el preu de compra va ser de 44.000. El ric sud-africà amo de Tesla ja va sostenir el març que Twitter valia la meitat del que li va costar: 20.000 milions.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona
Jaume Vilanova
President delegat del Col·legi Oficial de Gestors Administratius de Catalunya a Girona

“Amb un gestor administratiu el resultat obtingut serà el més beneficiós possible per al contribuent”

Quines són les grans empreses que atenen les urgències a Catalunya?

barcelona

365 Obrador vol captar altres públics amb noves marques

Barcelona

Datarmony inicia l’expansió internacional a Xile

Barcelona

El debat per internalitzar el servei, en suspens

barcelona
economia

Pacte a Freixenet per l’ERTO que afecta 615 treballadors

barcelona