Economia

Pere Cornellà, reelegit com a president de PIMEC Girona

La Junta Directiva de PIMEC va aprovar ahir la reelecció de Pere Cornellà com a president de PIMEC Girona. Cornellà ocupa aquest càrrec des del 2013 i continuarà sent un dels cinc vicepresidents de la patronal catalana.

El president de PIMEC Girona ha assegurat que afronta aquesta nova etapa “sent conscient del repte que suposa continuar representant els interessos de les pimes i dels professionals autònoms de les comarques gironines”.

A més, ha explicat que el seu compromís al capdavant de PIMEC Girona és continuar impulsant iniciatives que generin un impacte positiu en el teixit empresarial del territori, fent èmfasi en la digitalització, la innovació, la sostenibilitat i el relleu generacional, així com reforçant la veu del teixit empresarial davant les administracions.

Un dels objectius principals de Cornellà com a president de l’entitat a Girona és incrementar la col·laboració publicoprivada per tal de generar espais de treball conjunt amb administracions i agents socials i “abordar grans desafiaments com el relleu generacional o la gestió dels recursos hídrics”.

Durant les properes setmanes, el president de PIMEC Girona configurarà la nova Comissió Executiva de la província amb la creació de grups de treball alineats a les necessitats del teixit productiu gironí i de la situació econòmica actual.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia