Economia

COMERÇ

Productors ecològics garrotxins obren una parada a Sadernes

La producció ecològica de la Garrotxa té des de fa pocs dies una nova sortida al mercat: La Paradeta de Sadernes, un punt de venda situat al costat de l'església de Santa Cecília, el principal lloc de pas dels visitants de l'espai natural de l'Alta Garrotxa. Ha estat una iniciativa de dos productors locals, Kilian Sampol i Francesc Asperó. A la seva parada hi venen tant productes seus (d'horta) com d'altres productors ecològics, sobretot de la xarxa garrotxina Tràmec, però també d'altres punts del país. En el centenar d'articles que ofereixen hi ha des de fruita i verdura fins a mel i llegums, passant per vi, oli i sucs. De complement, disposen de mapes i guies, pensant en els excursionistes. El Consorci de l'Alta Garrotxa i l'Ajuntament de Sales de Llierca han vist bé la iniciativa i els han donat tota mena de facilitats perquè la tirin endavant. La parada estarà oberta de dijous a diumenge, de les onze a les set, fins al setembre.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

L’empleat sènior, la resposta a la falta de professionals

Barcelona

Dona i gran, la doble barrera per emprendre

barcelona
Sara de la Rica
Catedràtica d'Economia de la Universitat del País Basc

“La discriminació per edat és un fet provat en el mercat de treball”

barcelona
Mons Badia,
presidenta del Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB)

“El respecte pel medi ambient fomenta el creixement econòmic”

Barcelona
ECONOMIA

Puja la despesa dels turistes a les comarques de Barcelona

Barcelona

Canmartex potencia l’R+D en les noves teixidores

Argentona (Maresme)

Ferrimax prepara el talonari i l’organització per créixer

Sant Fost de Campsentelles
economia

El BBVA presenta oficialment l’OPA al Sabadell en les condicions previstes

barcelona
ECONOMIA

La nova marca turística de Santa Susanna distingeix la sostenibilitat i la innovació

SANTA SUSANNA