Finestreta única per empreses i comerços

L'Ajuntament crea aquest servei que potenciarà l'activitat econòmica d'Alaquàs

L'Ajun­ta­ment ha posat en marxa la Fines­treta Única Muni­ci­pal, un nou ser­vei amb la col·labo­ració de l'Agru­pació Comar­cal d'Empre­sa­ris i l'Asso­ci­ació de Comer­ci­ants CAdA i que té com a objec­tiu ofe­rir una atenció per­so­na­lit­zada a les empres i comerços de la ciu­tat i faci­li­tar la relació amb l'admi­nis­tració local. La Fines­treta està inte­grada en el depar­ta­ment d'Urba­nisme i ofe­rirà un ser­vei cen­tra­lit­zat i espe­ci­a­lit­zat en l'atenció, la infor­mació i la tra­mi­tació de tots aquells afers de com­petència muni­ci­pal que plan­te­gen les indústries, comerços i empre­ne­dors autònoms d'Alaquàs.

Amb l'objec­tiu d'aten­dre amb qua­li­tat totes les deman­des, el con­sis­tori ha ampliat al nom­bre de tècnics muni­ci­pals des­ti­nats a aquest depar­ta­ment, que aju­darà a agi­lit­zar els tràmits neces­sa­ris per a l'obtenció de les cor­res­po­nents llicències muni­ci­pals, així com la posada en marxa de noves empre­ses i comerços a la major bre­ve­tat pos­si­ble. «Les empre­ses i comerços d'Alaquàs rea­lit­zen un paper fona­men­tal en el desen­vo­lu­pa­ment de la ciu­tat i totes les admi­nis­tra­ci­ons hem de ser cons­ci­ents d'aquesta funció. És per això que hem de posar en marxa, mesu­res i recur­sos per a afa­vo­rir l'acti­vi­tat econòmica», ha expres­sat l'alcal­dessa, Elvira García.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.