Focus

Disputes per tenir presència en els festivals de música

El diari The New York Times publi­cava un arti­cle sobre el dar­rer Pri­ma­vera Sound afir­mant que el fes­ti­val ja s'ha con­ver­tit en una de les cites musi­cals més atrac­ti­ves dins el pano­rama euro­peu i afe­gia que és “un model” per a pro­mo­tors de tot el món.

La pode­rosa capa­ci­tat d'atracció que tenen fes­ti­vals com el Pri­ma­vera Sound és un cara­mel per a les mar­ques cer­ve­se­res i no dub­ten a fer mans i mànigues per tenir-hi presència i, si pot ser, presència exclu­siva.

San Miguel i Damm van pas­sar-se anys dis­pu­tant-se el Pri­ma­vera i alter­nant-se en el patro­cini, fins que el 2013 va entrar en escena l'holan­desa Hei­neken (que també patro­cina el macro­fes­ti­val Bil­bao BBK Live o el FIB de Benicàssim) i es va endur el pastís.

Damm té el domini en el tot­po­derós Sònar (aquest cap de set­mana a Bar­ce­lona) i San Miguel ha apos­tat pel pro­jecte Un lugar lla­mado mundo, una ini­ci­a­tiva alter­na­tiva als grans fes­ti­vals i amb la qual diu donar suport a la música de qua­li­tat. Mahou (marca ger­mana de San Miguel) patro­cina el fes­ti­val de jazz de Gra­nada i Coro­nita ha estat la marca asso­ci­ada al fes­ti­val Rock and Rio.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el darrer article gratuït dels 5 d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia