3a DIVISIÓ

Pallarès, el millor reforç per al Reus

Castillejo recupera el del Rourell, apartat gairebé tot el curs per culpa de dues lesions seguides

A Balaguer va jugar el partit sencer i ara espera anar entrant en l'equip a poc a poc

Joan Anton Pallarès
MIGCAMPISTA DEL REUS
«Estic molt content perquè feia gairebé set mesos que no jugava i, el fet de recaure un cop recuperat,
és força frustrant»
«A Balaguer, vaig tenir molt bones sensacions pel que fa a mi: tant en l'aspecte físic com en el mental»
«Espero anar tenint minuts, tot i que els companys ho han fet molt bé i sé que no serà fàcil fer-se un lloc»
«Durant la lesió se'm ha fet estrany pensar que no hi havia futbol els diumenges, però veure com jugaven els companys m'ha animat»

El Reus no té pre­vist fit­xar en aquest mer­cat d'hivern. Això, però, no sig­ni­fica que no es reforci. De fet, ja ho ha fet amb l'alta d'un fut­bo­lista molt impor­tant en l'esquema del con­junt del Baix Camp en els últims qua­tre anys: Joan Anton Pallarès. L'extrem del Rou­rell, l'assis­tent per excel·lència dels davan­ters roig-i-negres, va tor­nar al camp del Bala­guer després d'estar-se lesi­o­nat gai­rebé tota la pri­mera volta: quan va tenir l'alta de l'ope­ració al pubis, a l'octu­bre, va jugar un quart d'hora con­tra la Rapi­tenca i es va lesi­o­nar la ròtula.

El par­tit sen­cer dis­pu­tat a Bala­guer, doncs, va ser el final d'un llarg període allu­nyat dels ter­renys de joc i una notícia que, com no podia ser d'una altra manera, ale­gra qual­se­vol juga­dor. «Estic molt con­tent perquè sense comp­tar els minuts que vaig dis­pu­tar con­tra la Rapi­tenca, feia gai­rebé set mesos que no jugava. A més, el fet de recaure un cop recu­pe­rat és força frus­trant», afirma el mig.

Tot i això, Joan Anton Pallarés sem­pre ha tin­gut ganes de tre­ba­llar per superar els pro­ble­mes físics i, encara més, veient la bona marxa de l'equip: «Se'm ha fet estrany aixe­car-me els diu­men­ges i pen­sar que no hi havia fut­bol. Però anar als par­tits i veure com juga­ven els com­panys m'ha ani­mat, perquè ho han fet molt bé i em venien mol­tes ganes de par­ti­ci­par-hi.» L'extrem esquerre, a més, posa un bon exem­ple del que va sen­tir: «Ima­gina't el dia del Vila­nova (7-0), tenia unes ganes ter­ri­bles de sor­tir a jugar.»

Bones vibra­ci­ons.

En la tor­nada als ter­renys de joc al feu del Bala­guer les sen­sa­ci­ons del fut­bo­lista del Rou­rell van ser d'allò més posi­ti­ves. «Estic molt satis­fet per com em van anar les coses: tant en l'aspecte físic com en el men­tal. A més, vaig aguan­tar bé tot el par­tit», explica Pallarés, que afe­geix: «M'ima­gino que si m'hagués tocat jugar d'extrem –ho va fer de late­ral per la baixa de Tara­ni­lla–, no hau­ria jugat tant, ja que et des­gas­tes més.»

Val a dir, però, que Pallarés tre­ba­lla per arri­bar a un nivell físic òptim des d'abans de Nadal. És per això que el fut­bo­lista creu que a final d'aquest mes o a prin­cipi de febrer ja haurà recu­pe­rat el to físic. Una molt bona notícia per a Santi Cas­ti­llejo, que ja té una alter­na­tiva més per fer suar de valent la rere­guarda dels rivals.

Un fix amb poques lesions

Els problemes físics han respectat força Pallarés, que normalment ha disputat més de 30 partits per curs. La lesió que més temps va apartar el mig de 32 anys dels terrenys de joc, sense comptar l'última va ser un trencament al lligament encreuat posterior del genoll, la campanya 2006/07, amb Natxo González a la banqueta. Llavors es va perdre 16 jornades.

Més jugadors, més competència

Un cop recuperat, Pallarès espera «anar tenint minuts». L'extrem, però, és conscient que hi ha molta competència en l'equip ara que tots els jugadors estan recuperats. «Els companys que han jugat ho han fet molt bé i no serà fàcil fer-se un lloc. Això, però, és molt bo, perquè la competència esperona el futbolista i beneficia l'equip», conclou el del Rourell.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.