Esports

Nadal supera l'italià Seppi al seu debut a Cincinnati

El manacorí s'enfrontarà al francès Mathieu en tercera ronda

El tenista espa­nyol Rafa Nadal, cap de sèrie número tres, va debu­tar amb un tri­omf davant l’italià Andreas Seppi en la segona ronda del Mas­ters 1.000 de Cin­cin­nati (Estats Units), prova del cir­cuit de la ATP dotat amb 3 mili­ons de dòlars en pre­mis, a qui va der­ro­tar en dos sets per 7-6 (4) i 7-6 (3).

Rafa Nadal, que va gua­nyar després de dues sus­pen­si­ons per la pluja en 2 hores i 10 minuts, va exhi­bir una versió una mica millo­rada del juga­dor que va tor­nar a les pis­tes a Mont-real després de dos mesos absència per les molèsties cròniques als genolls, encara que va demos­trar que encara li falta molt rodatge per recu­pe­rar el tenis que el va situar com a millor tenista del món.

Nadal va alter­nar grans cops amb nom­bro­sos errors no forçats fins a 20 en el pri­mer set davant un juga­dor que no és gaire avall en el rànquing, en el lloc 45, però que és un espe­ci­a­lista en superfícies dures i va donar molts pro­ble­mes al balear durant tot el par­tit. El par­tit es va sus­pen­dre dos cops per la pluja, i final­ment Nadal va acon­se­guir impo­sar-se i pas­sar a la ter­cera ronda.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.