Esports
Marc Ingla, nou vicepresident esportiu del Barça
El nou vicepresident de l'àrea de màrqueting serà Jaume Ferrer, fins ara tresorer del club
Joan Laporta, president del FCBarcelona, ha fet pública en una roda de premsa la nova reestructuració de la junta directiva del club. La màxima novetat d'aquest anunci és la recuperació de la figura de vicepresident esportiu, que va deixar d'existir des de la marxa de Sandro Rossell. El nou vicepresident esportiu serà Marc Ingla i Mas, fins ara vicepresident de l'àrea de màrqueting.
Marc Ingla va ser determinant en les negociacions amb Nike, i amb Mediapro pels drets televisius del Barça, i va esdevenir una peça clau en les gestions amb UNICEF. Laporta l'ha qualificat com un home "molt competent", ja que al capdavant del departament de màrqueting Ingla ha aconseguit quadriplicar els beneficis en quatre anys en aquest àmbit, ha subratllat el president blaugrana.
Ingla, que s'encarregarà també de la projecció internacional del Barça, ha estat elogiat per Laporta: té "una gran capacitat de treball, d'anàlisi i manté el cap fred en els moments difícils", ha concreatat. Ingla també haurà de "vetllar perquè les decisions de la Junta s'apliquin a la seva àrea i definirà les directrius estratègiques esportives sense interferir les accions del secretari tècnic". "A més és un apassionat del futbol", ha afegit el president blaugrana.
El nou vicepresident de l'àrea de màrqueting serà Jaume Ferrer, fins ara tresorer del club, que s'encarregarà de l'àrea de handbol i sobretot aconseguir fer pel club "el màrqueting del segle XXI, el que anomenem màrqueting social", ha explicat Laporta.
Albert Vicens continua desenvolupant el càrrec de vicepresident primer en l'àrea institucional, Ferran Soriano en l'àrea econòmica i Alfons Godall en l'àrea social.
Marc Ingla va ser determinant en les negociacions amb Nike, i amb Mediapro pels drets televisius del Barça, i va esdevenir una peça clau en les gestions amb UNICEF. Laporta l'ha qualificat com un home "molt competent", ja que al capdavant del departament de màrqueting Ingla ha aconseguit quadriplicar els beneficis en quatre anys en aquest àmbit, ha subratllat el president blaugrana.
Ingla, que s'encarregarà també de la projecció internacional del Barça, ha estat elogiat per Laporta: té "una gran capacitat de treball, d'anàlisi i manté el cap fred en els moments difícils", ha concreatat. Ingla també haurà de "vetllar perquè les decisions de la Junta s'apliquin a la seva àrea i definirà les directrius estratègiques esportives sense interferir les accions del secretari tècnic". "A més és un apassionat del futbol", ha afegit el president blaugrana.
El nou vicepresident de l'àrea de màrqueting serà Jaume Ferrer, fins ara tresorer del club, que s'encarregarà de l'àrea de handbol i sobretot aconseguir fer pel club "el màrqueting del segle XXI, el que anomenem màrqueting social", ha explicat Laporta.
Albert Vicens continua desenvolupant el càrrec de vicepresident primer en l'àrea institucional, Ferran Soriano en l'àrea econòmica i Alfons Godall en l'àrea social.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.