Esports

El Madrid guanya per golejada el Betis (6-1)

Futbol

El Reial Madrid ha dei­xat enrere el con­vuls final del pas­sat 2008 i en tot just dos mesos ha acon­se­guit reor­ga­nit­zar-se amb èxit per plan­tar-se a l’inici de la fase deci­siva de la tem­po­rada en el seu millor moment. Ahir, va des­ple­gar un fut­bol vistós davant un Betis a qui va des­mun­tar en 45 minuts amb un con­tun­dent 6-1. Higuaín, Hun­te­laar i Raúl –en dues oca­si­ons tots dos– i Ser­gio Ramos van ser els pro­ta­go­nis­tes d’una nit de gols que per­llon­gava l’actu­ació madri­dista de l’ante­rior jor­nada a camp de l’Spor­ting.

Però la festa al Ber­nabéu encara no havia fina­lit­zat, ja que si bé el Madrid va aixe­car el peu de l’acce­le­ra­dor pen­sant en el pròxim duel con­tra el Liver­pool, el mar­ca­dor es va con­ver­tir en el gran pro­ta­go­nista amb els dos gols de De la Peña al Camp Nou. Bufan­des al vent, cants i crits d’ànim a l’Espa­nyol. L’afició blanca tor­nava a creure en el mira­cle després de veure com el seu equip reta­llava la diferència de 12 punts a 7, una cosa impen­sa­ble fa no pas gaire.

Des del xiu­let ini­cial el Madrid es va pas­se­jar sobre la gespa davant un rival temorós, amb una defensa que va ser un autèntic cola­dor i que només va tenir en Oli­veira una mínima dosi d’ambició. Gago es va con­ver­tir en l’amo del mig­camp, ben auxi­liat per un Lass que segueix crei­xent a cada par­tit. Amb Rob­ben i Guti a la ban­queta, la col·locació de Raúl en una zona més endar­re­rida ha esde­vin­gut una vari­ació reei­xida a la pis­sarra de Juande, men­tre que Hun­te­laar comença a demos­trar la seva ambició i faci­li­tat per veure la por­te­ria rival.

Sevi­lla i Vila-real ven­cen
Els altres dos par­tits avançats de la 24a jor­nada es van sal­dar amb els tri­omfs del Vila-real i el Sevi­lla, que es van impo­sar, res­pec­ti­va­ment, a l’Spor­ting (2-1) i a l’Atlètic de Madrid (1-0). Al Madri­gal, es va avançar el visi­tant Bilic, però els locals Rossi i Cap­de­vila cap­gi­ra­rien el mar­ca­dor, men­tre que al Sánchez Pizjuán Navas mar­cava a tres minuts del final.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.