Futbol català

El rival

Pólvora revisada

El francès Jéremy Perbet, fitxat al mercat d'hivern, ha fet 8 gols en tres mesos

L'exjugador del Badalona Gerard Moreno ha guanyat pes en un equip que va recuperar Jonathan Pereira i va prescindir de Cavenaghi i Pandiani

Fer­nando Cave­naghi i Wal­ter Pan­di­ani, dos juga­dors expe­ri­men­tats i amb currículum for­ma­ven bona part de l'aposta ofen­siva del Vila-real després del dramàtic des­cens a segona A. Cap dels dos va arri­bar més enllà del mer­cat d'hivern. L'argentí, que havia jugat força (1.151 minuts i qua­tre gols), va tro­bar sor­tida al Pac­huca mexicà. I l'uru­guaià, autor de dos gols a la Plana, ha aca­bat a segona B, a l'Atlètic Bale­ars. El seu ren­di­ment no va convèncer gens el Vila-real, que no va tenir cap mania a reno­var la pólvora, res a veure amb la que va visi­tar Mon­ti­livi al desem­bre.

Un dels nou­vin­guts amb més encert és Jéremy Per­bet, un juga­dor francès de 28 anys a la segona divisió del seu país i a Bèlgica. Autor de 23 gols la tem­po­rada pas­sada al RAEC Mons (pri­mera belga). Al gener, el Vila-real va acon­se­guir-ne la cessió amb opció de com­pra. Va tenir un debut rodó amb dos gols con­tra el Pon­fer­ra­dina, el 10 de febrer, i en tres mesos acu­mula vuit dia­nes.

Per­bet s'ha con­so­li­dat en l'onze i ha tin­gut diver­ses pare­lles d'atac. Un és Gerard Moreno, un juga­dor nas­cut fa 21 anys a Santa Perpètua de Mogoda, que va fit­xar pel Vila-real després de mar­car 41 gols en lliga esta­tal juve­nil amb el Bada­lona. Va començar aquesta tem­po­rada al filial, però ja acu­mula dotze par­tits i tres gols a segona A.

Un altre reforç per a l'atac de Mar­ce­lino García Toral va ser Jonat­han Pereira, que va tenir una sor­tida polèmica del Betis per tor­nar a El Madri­gal. En setze par­tits, el gallec ha fet cinc gols. També té per­fil ofen­siu, tot i que, des de la banda, Javier Aquino, una jove pro­mesa mexi­cana que va arri­bar al gener a la Plana. El màxim gole­ja­dor, però, con­ti­nua sent el nigerià Uche, autor d'onze gols.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.