Més esport

Al Puig es decideix el trofeu Frontó de la Diputació

Els protagonistes de la final han coincidit hui en la presentació de la cita

El duel enfrontarà a Álvaro i Santi contra Adrián II i Herrera

La loca­li­tat d'El Puig acull aquest diu­menge a les 12 del mig­dia, la gran final del VIII Tro­feu de frontó Pre­si­dent de la Dipu­tació de València, que enfron­tarà a Álvaro i Santi con­tra Adrián II i Her­rera.

La cita s'ha pre­sen­tat a la seu de l'enti­tat on han coin­ci­dit pilo­ta­ris, auto­ri­tats, patro­ci­na­dors i orga­nit­za­dors.

La final de la com­pe­tició enfronta a dos grans amics fora de la canxa, Álvaro i Adrián II, que solen entre­nar junts des de fa anys. “Som pràcti­ca­ment ger­mans —ha asse­gu­rat Álvaro—, ens conei­xem molt i va a ser una final molt espe­cial. Eixiré a gua­nyar però, si perd, m'ale­graré molt per Adrián, perquè s'ho mereix. Porta tota la vida llui­tant per la pilota”, ha comen­tat el de Faura, que afronta la seua setena final d'este tor­neig, en la que aspira al cinquè títol.

El seu rival de Muse­ros, per la seua banda, s'ha des­fet en elo­gis cap al de Faura: “Álvaro té poc que demos­trar, és una lle­genda de la pilota i el número u tant en el frontó com en l'escala i corda. Sé que va a eixir a mort en la final, però per res em done per vençut. Estic bé de forma i vaig a donar-ho tot per a gua­nyar”. Adrián II ha agraït, a més, l'opor­tu­ni­tat que li ha donat Val Net en incloure'l en el cam­pi­o­nat: “em sap greu que s'hagen que­dat fóra grans pilo­ta­ris com Puc­hol II o el Genovés II per lesió, però done les gràcies per que hagen expli­cat amb mi, i ara he d'apro­fi­tar aquesta opor­tu­ni­tat”, ha conclòs.

Santi de Fines­trat, ha augu­rat una par­tida “pesada” per als dos bàndols, “perquè Adrián II té molt tocat el frontó, el seu joc per baix és poderós, i la seua esquerra és molt bona”. Encara així, el davan­ter s'ha mos­trat con­fiat en el paper d'Álvaro: “ell porta la batuta de l'equip, si té el dia bo, tin­drem mol­tes pos­si­bi­li­tats”.

Gra­de­ries supletòries i entrada gratuïta

El frontó d'El Puig es pre­para estos dies de cara a la final del diu­menge, que omplirà de gom a gom el recinte. De fet, s'ins­tal·laran unes gra­de­ries supletòries per a aco­mo­dar al gran nom­bre d'espec­ta­dors que acu­di­ran a la cita. Com en totes les par­ti­des del Tro­feu de frontó Pre­si­dent de la Dipu­tació de València, l'entrada serà gratuïta.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.