L'apunt

L’APUNT

Seguretat i misèria de la repetició

Em trobo empresaris culturals que m’expliquen pautes del consum. Sempre m’ha cridat l’atenció la manca de curiositat dels seguidors de grups musicals, del teatre o dels llibres. Encara avui, cada cop que hi ha reedicions dels Beatles, els fabulosos arrasen. No ho tenen tot ja venut? Un editor em comentava que actualment vivien de les reedicions i dels llibres de butxaca com si les novetats fossin alienes. O el cas més paradigmàtic és quan vas als concerts de grans figures –paradoxalment per presentar nous discos– i tothom demana els èxits de sempre. En una gira de Bob Dylan, un músic va preguntar al geni per què tocaven sempre les mateixes cançons si en tenien centenars en el repertori. Va ampliar la petita llista amb tres més.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia