L'apunt

L’APUNT

La resposta

La res­posta dels res­pon­sa­bles del res­tau­rant Vela Mar de Llo­ret de Mar a una crítica que els va fer un cli­ent a Goo­gle fa un parell de set­ma­nes que ja han reco­llit diver­sos mit­jans de comu­ni­cació ha rebut molts suports a Twit­ter. Entre altres coses, la res­se­nya deia: “Lloc postu­reta que apa­renta ser el que no és”, que l’encar­re­gat de la ter­rassa no va dei­xar mai el mòbil i que a la crítica hi posava dues estre­lles perquè el tàrtar de tur­bot era bo. La res­posta dels pro­pi­e­ta­ris és per dei­xar ver­mell qual­se­vol; “Algu­nes vega­des hi ha cli­ents que no encai­xen... mal­grat això son ben­vin­guts”, que els cam­brers por­ten sis­te­mes electrònics per fer les coman­des i no mòbils i “la pro­pera vegada el tur­bot te’l pes­ques tu”. Cri­ti­car, a vega­des, és massa fàcil.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia