Opinió

El voraviu

Poc túnel per a tant tren

Sabent com saben fer submarins, no haurien de prendre la mida al ferrocarril

El pre­si­dent de Cantàbria posa el crit al cel i reclama caps perquè ha sor­tit a la llum que els nous trens que havien encar­re­gat són massa gros­sos o els túnels de la xarxa fer­roviària són massa estrets. Ja veus! Van pren­dre mala­ment les mides i, ara que se n’han ado­nat, diuen que com­por­tarà un retard de tres anys en la posada en fun­ci­o­na­ment. La minis­tra, ahir, va fer rodar caps a Adif i a Renfe. Hi havia una certa histèria col·lec­tiva. S’esve­ren per poca cosa! Al cap i a la fi, és un pres­su­post que no arriba als 300 mili­ons d’euros. La Robles amb l’estat major de l’exèrcit (per citar el GOI al com­plet) no s’immuta. Sap que el cas dels trens que no entra­rien en els túnels pels quals han de pas­sar és una tifa pun­xada en un pal. Ni el pres­su­post reben­tat és res, ni és res el temps que dei­xen pen­jada la cli­en­tela. La Robles s’ha arri­bat a Car­ta­gena a escol­tar que el sub­marí que li havien d’entre­gar a l’abril no saben ni si el tin­dran a finals d’any. I això que és un pro­jecte del 2004 que s’havia d’aca­bar el 2013. El sub­marí que ara no saben quan entre­ga­ran i tres més havien d’estar a punt el 2013. Era un pro­grama de 1.800 mili­ons d’euros, que abans d’aquest dar­rer endar­re­ri­ment ja s’havia enfi­lat als 4.000 mili­ons. Heu vist que a la Robles li canviés aque­lla cara que l’àvia Neus en diria de gos quan fuig? Això és classe! Trens massa grans, tres anys tard i 300 mili­ons al cla­tell és una broma! Un acu­dit, com el pre­si­dent Revi­lla!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.