El lector escriu

El nivell de comprensió lectora a l’escola catalana

Soc mestre. S’ha parlat molt de la caiguda, a Catalunya, del nivell de comprensió lectora dels alumnes. Catalunya és capdavantera en les noves pedagogies consistents a menysprear els aprenentatges, deixar fer als alumnes allò que els vingui de gust en molts moments a l’escola (en lloc de potenciar que els alumnes es trobin a gust treballant, cosa que els bons mestres saben fer), supressió dels llibres en paper, menyspreu per la memorització, la gramàtica i el càlcul, abús de les pantalles, etc. Afegim-hi que els aspirants a mestre surten de la universitat amb un baix nivell, sobretot de català i matemàtiques, i un bagatge cultural francament pobre, i ja tenim, sense necessitat de gaire més anàlisi, el perquè de tot plegat.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia