El lector escriu

Mala experiència aèria

Diumenge 25 febrer, tornada de Londres a Barcelona, des de Gatwick. Vol d’EasyJet de les 17.45 h que s’enlaira finalment a les 22 h. A la tarda ens van donar un voucher de 3 lliures per compensar les molèsties. Els 240 passatgers (xifra aproximada) entrem a l’aparell, uns per finger i altres a peu per la pista, sota una forta pluja. Ens diuen que el retard ha estat per motius tècnics. En arribar a Barcelona, diverses dotzenes de passatgers hem d’esperar a la pista que vingui un segon autocar per portar-nos a la terminal. Entrem allà a les 0.35 h. Hem de passar el control de passaports, el qual s’allarga fins a una hora i vint minuts (en el meu cas, ja que rere meu encara quedaven passatgers), amb només dos policies fent el control. Això en la vigília de la inauguració del Mobile World Congress, donant una imatge totalment tercermundista.

Ripollet (Vallès Occidental)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia