El lector escriu

Rodalies

El Par­la­ment de Cata­lu­nya està d’acord a ampliar la freqüència i la capa­ci­tat dels trens a l’Alt Maresme, d’Arenys a Mal­grat, on la via única fa que hi hagi menys trens. Doncs s’ha apro­vat així per a la freqüència de la línia 1 de Roda­lies, en què hi ha molts menys ser­veis que al Baix Maresme. Un greuge que la comarca ha patit històrica­ment. La moció té en compte que l’R1 serà la pri­mera línia que l’Estat tras­pas­sarà a la Gene­ra­li­tat, un procés que es pre­veu comenci el pròxim mes de gener, i demana que s’imple­menti un pla de xoc a la línia i que les millo­res vagin a càrrec dels pres­su­pos­tos de l’Estat. Els usu­a­ris d’aquesta línia de tren, per desgràcia, de tota la vida han patit les deficiències cons­tants, caòtiques i des­es­pe­rants per defec­tes del sis­tema, mala gestió, incom­petència, manca total d’infor­mació a l’usu­ari i retards cons­tants, inad­mis­si­bles, per ava­ries o no, etc. Tota aquesta penitència vis­cuda durant més de 80 anys ens fa pen­sar que, si fins ara mai no s’ha solu­ci­o­nat aquest fracàs de les per­so­nes res­pon­sa­bles, qui ens garan­teix que ara, en l’intent d’incre­men­tar el ser­vei, no s’incre­men­tarà el caos acos­tu­mat de les nos­tres Roda­lies?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia