El lector escriu

Mobilitat reduïda i viatges

Tinc 32 anys i soc tetraplègica des de les espatlles en avall, utilitzo una cadira de rodes elèctrica. Vull compartir la meva experiència a París amb la meva família a través de Booking. Ens van deixar tirats al carrer de nit, sense allotjament ni ajuda. L’apartament suposadament accessible tenia un graó d’entrada de 15-20 cm i tres més per accedir a l’ascensor. Després de trucar, ens van dir que no era accessible, tot i la informació del web. Booking només va oferir cancel·lar la reserva. Vam acabar trobant un hotel a les 23.30 h. Set dies després, ens van oferir un altre apartament accessible, però vam haver de pagar l’hotel i l’apartament. El reemborsament proposat no cobreix el que hem pagat ni el temps perdut. Cap resposta de Booking ni de les reclamacions a OCU i l’Agència Catalana de Consum. Algú sap com ajudar-me? Gràcies.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia