L'apunt

L’APUNT

La vida en rosa

Més de cent milions en màrqueting donen el seus fruits. Barbie, amb xifres que doblen les d’Oppenheimer, com era previst, s’ha destacat amb una victòria clara en el combat cinematogràfic de l’any, l’anomenat Barbenheimer. Una guerra artificiosa creada per cridar més l’atenció i que s’ha saldat amb uns cinemes que s’han omplert com feia temps no vèiem. Fins i tot Barbie està creant un fenomen en què multitud d’espectadors es vesteixen amb peces de roba de color rosa, com aquell qui va a un partit amb la samarreta del seu equip. Sí, del mateix rosa que porta ara la samarreta Messi a Miami, així que menys criticar. I menys (molts menys) es presenten amb corbata i un barret Fedora a Oppenheimer. L’important és que tornin els hàbits; l’hàbit d’anar al cine!



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.