L'apunt

L’APUNT

Sitges, el triomf de l’entropia

Llargues cues, projeccions que gairebé s’encavalquen, sessions de fins a 1.300 espectadors que s’omplen i es buiden en minuts, grups de joves fans vestits de negre conversant alegrament, activitat frenètica d’entrevistes, col·loquis, rodes de premsa... La sensació d’eixam esverat, amb l’entropia (magnitud que mesura el caos) a un nivell alt, és permanent a Sitges, i augmenta els caps de setmana i festius. És una aposta de la direcció del festival que dona resultats: enguany ha venut 83.000 entrades, un 13,5% més que el 2022. En dos anys, el públic ha augmentat un 20%. Benvingut sigui el caos, si funciona, però, sisplau, calen nous espais. Ja fa 30 anys que es va inaugurar l’hotel Melià Sitges. El festival podrà créixer més i els 83.000 espectadors i els que hi treballem hi estarem més còmodes i relaxats.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia