Opinió

L'APUNT

Mòbils

Una de les coses que arri­ben a des­es­pe­rar més en l'ús d'un telèfon mòbil passa quan hi ha pro­ble­mes a la xarxa. Fa uns dies, per exem­ple, un ser­vi­dor va per­dre una bona estona inten­tant esta­blir una tru­cada amb una altra per­sona, cosa que final­ment no va acon­se­guir. Es veu que hi havia pro­ble­mes a la xarxa prop d'on el meu comu­ni­cant es tro­bava, però la qüestió és que la com­pa­nyia no infor­mava de la incidència. Tu tru­ca­ves i al cap d'una estona feia com si saltés el con­tes­ta­dor o també sem­blava que l'altre telèfon comu­ni­cava. Pas­sats un minuts arri­bava un mis­satge asse­gu­rant que el mòbil en qüestió ja estava dis­po­ni­ble, però tot ple­gat era un miratge i s'ini­ci­ava de nou el procés. Entre tru­cada i tru­cada i mis­satge i mis­satge, almenys un parell d'euros van pas­sar de les meves mans a les de la com­pa­nyia telefònica. Estafa? Legal­ment, podria ser que no, però el cor em diu que sí.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.