Editorial

L'aeroport de Girona mereix un tracte millor

Lloàvem fa uns dies la decisió del ges­tor aero­por­tu­ari espa­nyol d'haver rebai­xat final­ment les taxes que cobra a l'aero­port de Girona pel fet que així s'aju­dava a vita­lit­zar la infra­es­truc­tura, ara que Rya­nair aterra també al Prat. Tot ple­gat, però, sem­bla haver-se'n anat en orris ben ràpida­ment ja que, pres­si­o­nat per les grans com­pa­nyies aèries, Aena ha fet marxa enrere i ha tor­nat a situar l'aero­port gironí en unes taxes que no li per­me­tran nego­ciar amb Rya­nair com seria desit­ja­ble per al futur de les ins­tal·laci­ons de Vilobí d'Onyar. Cert que encara queda tot el procés de nego­ci­ació dels pres­su­pos­tos esta­tals i que hi pot haver un cert marge de millora, però també és veri­tat que l'aero­port gironí, ara que fa temps que ha acon­se­guit dei­xar de ser alguna cosa més que unes sales d'espera bui­des i una pista de pro­ves per a avi­ons, mereix un tracte millor. Un tracte que pas­sa­ria, irre­me­ia­ble­ment, perquè la seva gestió es portés des del propi ter­ri­tori.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.