Opinió

DE SET EN SET

Vinculacions

Mas hauria de suprimir el consell assessor per a la sostenibilitat i el progrés del sistema sanitari.

Com que, mal­grat que l'orga­nit­zació con­vo­cant es deia Bar­ce­lona Deci­deix, la con­sulta enquesta sobre la inde­pendència de Cata­lu­nya de diu­menge no deci­dia res, Artur Mas i altres mili­tants del par­tit que governa el país van votar a favor de la secessió. Demà, en canvi, no toca, i els matei­xos con­ver­gents inde­pen­den­tis­tes no vota­ran a favor de la pro­po­sició de decla­ració d'inde­pendència que es debatrà al Par­la­ment, i no ho entenc, perquè si del que es tracta és de que­dar bé sense fer empre­nyar massa els espa­nyols, en cas que el resul­tat fos posi­tiu seria tan poc vin­cu­lant com l'altre, perquè ni Laporta pensa que dime­cres es començaria a nego­ciar els ter­mes de la sepa­ració. L'única expli­cació és que el Mas ciu­tadà vota sí i el Mas polític vota abs­tenció perquè no vol anar a remolc de Soli­da­ri­tat sinó que l'agenda par­la­mentària la mar­qui CiU, i en aquesta agenda la inde­pendència no hi és ni se l'espera.

Van a la seva, i per això igno­ren Miquel Vilar­dell, pre­si­dent del Col·legi de Met­ges de Bar­ce­lona, que demana a Mas que aturi la reta­llada del 10% del pres­su­post del Depar­ta­ment de Salut i que es facin nous plan­te­ja­ments per pren­dre mesu­res d'estalvi que puguin ser apli­ca­bles sense afec­tar la qua­li­tat del ser­vei amb la tiso­rada de 1.000 mili­ons d'euros. Mas té tot el dret de pas­sar de qui vul­gui, però per coherència en el pròxim con­sell exe­cu­tiu hau­ria de posar a votació la supressió del con­sell asses­sor per a la sos­te­ni­bi­li­tat i el progrés del sis­tema sani­tari, que pre­si­deix Vilar­dell i va ser creat per man­te­nir la pro­pa­ganda que el seu govern és el dels millors, encara que esti­guin a fora i amb una opinió tan poc vin­cu­lant que a par­tir d'ara ja se la poden estal­viar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.