Opinió

L'APUNT

Parlarem també de...?

La cam­pa­nya elec­to­ral a les comar­ques giro­ni­nes estarà mar­cada també, natu­ral­ment, pel debat sobre la inde­pendència i, en segon terme, sobre la crisi econòmica i les seves greus con­seqüències en molts ser­veis i molta gent, però tot ple­gat no hau­ria de pro­vo­car que deixéssim de banda temes molt impor­tants per al futur d'aques­tes ter­res. Algu­nes d'aques­tes qüesti­ons des­ta­ca­des no depe­nen de la gestió directa del govern, però, és evi­dent que, vagi cap on vagi el país, mar­ca­ran l'agenda política giro­nina els pro­pers anys. Estem par­lant d'infra­es­truc­tu­res fer­roviàries –obres perquè el pas del tren sigui sub­ter­rani a Girona i Figue­res, con­nexió amb França, entrada en ser­vei del TAV, unes roda­lies com cal amb lli­gams amb la Costa Brava sud i el Maresme, la línia de Puig­cerdà...–, però també del futur de l'aero­port, que neces­sita una gestió giro­nina; la maleïda remo­de­lació de l'N-II, amb pri­o­ri­tat al sud i la vari­ant de Figue­res, i natu­ral­ment, el nou gran hos­pi­tal que neces­sita la demar­cació. I, tot ple­gat, és clar, tenint molt pre­sent que la millora de totes aques­tes infra­es­truc­tu­res ha de bene­fi­ciar també els tres sec­tors clau de l'eco­no­mia giro­nina: el turisme, la indústria i l'agri­cul­tura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.