L'apunt

L’APUNT

Un corredor que ignora el territori

Demà serà un dia històric per al ser­vei fer­ro­vi­ari a Cata­lu­nya, ja que comença a ope­rar, després de 20 anys de tre­balls i 700 mili­ons abo­cats, la vari­ant de Van­dellòs a l’estació del Camp. L’obra escurçarà subs­tan­ci­al­ment el temps entre Bar­ce­lona i València, sí, però el ter­ri­tori per on passa és l’últim en què s’ha pen­sat, i els seus usu­a­ris que­da­ran greu­ment per­ju­di­cats. Els de Tar­ra­gona per­dran molts trens ràpids que ara para­ran a Pera­fort, i veu­ran con­di­ci­o­nats els hora­ris dels regi­o­nals; els del cor de la Costa Dau­rada per­dran qua­tre esta­ci­ons urba­nes i només en recu­pe­ra­ran dues als afo­res, i els de les Ter­res de l’Ebre veu­ran volar d’entrada els ser­veis d’altes pres­ta­ci­ons i no se’ls millo­rarà els que agafa la majo­ria. I par­len d’equi­li­bri ter­ri­to­rial...



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.