L'apunt

L’APUNT

El compromís de puntualitat de Renfe

Després de comprar un bitllet de llarga distància, Renfe m’envia un mail en què recorda el compromís de puntualitat de l’empresa. I s’hi detalla que, segons el tipus de tren, per exemple l’AVE, si hi ha un retard superior de quinze minuts retornen el 50% de l’import o que si és superior als 30 minuts, el retorn és del 100%. Cada tipus de tren té un reemborsament diferent si va tard. El meu tren, per exemple, si té un endarreriment superior a mitja hora el reemborsament és del 50%. I resulta que sí, que va tard (estrany?), així que entro al lloc web de Renfe on es pot reclamar la indemnització (https://venta.renfe.com/vol/selecIndemAuto.do). Mala sort, però, sembla que no hem arribat als 30 minuts. Coneixent Renfe, en devien ser 29...



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia