L'apunt

L'APUNT

Xarxes socials

Explica un veterà periodista que va muntar alguns dels digitals més prestigiosos del país, Gumersindo Lafuente, que en aquests mitjans detectaven, en arribar les eleccions, que notícies d'hemeroteca passaven de cop a ser les més llegides del dia. Es tractava d'empreses que els grans partits contracten perquè cerquin articles que debilitin el rival i que es dediquen a convertir-los en virals. És evident que les que treballen pel PP estan fent hores extres submergint-se en les piulades i els facbooks dels responsables, locals i de qualsevol mena, dels partits emergents. La importància que es dóna a determinats comentaris, fora de context, és exagerada. Tot i que també és cert que alguns semblen no ser conscients que les xarxes no són pas privades.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia