L'apunt

L'APUNT

Transport públic

Que l'acord entre CiU i el PSC de l'any pas­sat per reduir el preu de la T-10 era un pacte tan­cat en fals, amb vista només al procés elec­to­ral del maig pas­sat, era evi­dent. I així ho vaig denun­ciar lla­vors . Cal una reflexió molt més glo­bal sobre un ser­vei, el trans­port metro­po­lità de Bar­ce­lona, que costa més de 519 mili­ons d'euros anu­als, en què l'apor­tació de l'Estat ha cai­gut dels 200 mili­ons del 2010 als gai­rebé 99 –si els aca­ben pagant– d'enguany i en què algu­nes veus dis­cu­tei­xen el pes específic de les inver­si­ons en metro, con­tra les del bus. Va ser un pegat, un pegat que l'Ajun­ta­ment de Bar­ce­lona seguirà sufra­gant si es com­pleix el con­veni de finançament sig­nat al novem­bre. BComú aposta per con­ge­lar tari­fes. D'acord, bé, però plan­te­gem la dis­cussió del model, si us plau.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.