Opinió

El timbal

De marca

La marca marca. Dóna visi­bi­li­tat i per­met una comu­ni­cació més directa. Vivim en l'era de la marca, tant de pro­duc­tes com de ser­veis. Cada any, als grans fes­ti­vals d'estiu empor­da­ne­sos –Porta Fer­rada, a Sant Feliu de Guíxols; Cap Roig, a Cale­lla de Pala­fru­gell, i Cas­tell de Pera­lada–, que estan tenint un bon segui­ment per part del públic mal­grat la pujada de l'IVA, se'ls plan­teja la qüestió de si no tin­drien més pro­jecció externa si tots ells s'aixo­plu­gues­sin sota la marca Fes­ti­vals de la Costa Brava. El direc­tor de Cap Roig, Juli Guiu, ho veu amb bons ulls, sem­pre i quan es con­servi la inde­pendència de gestió. Crec que des de la diver­si­tat de plan­te­ja­ments es pot tro­bar una con­fluència que pro­jec­ta­ria molt més la inten­si­tat cul­tu­ral cata­lana a l'estran­ger.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.