L'apunt

L'APUNT

L'aeroport no aixeca el vol

Amb 5,5 mili­ons de pas­sat­gers, l'aero­port de Girona se situ­ava l'any 2008 entre els impor­tants de l'Estat. Era un model que pro­vo­cava enve­ges i que van voler imi­tar dife­rents regi­ons de l'Estat, per cert amb un fracàs estre­pitós. A Girona, amb la crisi, l'aero­port també ha entrat en cai­guda lliure, i el nom­bre de pas­sat­gers ha bai­xat fins als 2,7 mili­ons, amb tot el que això repre­senta tant per a la super­vivència de la infra­es­truc­tura com pel que suposa per al ter­ri­tori. En l'àmbit labo­ral el resul­tat és devas­ta­dor; en els dar­rers tres anys s'han per­dut 816 llocs de tre­ball, sense comp­tar els nego­cis paral·lels que han tan­cat. I no tot s'ha d'atri­buir a la crisi, hi ha una part molt gran de res­pon­sa­bi­li­tat per a la gestió cen­tra­lit­zada d'Aena i Foment.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia