L'apunt

L'APUNT

Uns anuncis que creen opinió

La publicitat no és només la felicitat d'un cotxe nou, com diria Don Draper de Mad men. De la persuasió al consumidor s'ha passat a anuncis amb missatge, reflexius, que en pocs segons et fan pensar i que deixen un pòsit a la memòria. L'impacte de la marca és la capacitat de crear opinió, i així ho ha valorat el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques, que, en la primera edició dels premis Impacte, ha guardonat les campanyes de la Via Catalana, Caprabo i Banc Sabadell. La publicitat és de les disciplines més efímeres, però, per contra, la seva efectivitat es demostra amb el pas del temps: si el seu record aguanta els anys, eureka, ja sigui una conversa en un fons de blanc o negre o que un Onze de Setembre plegats vam fer Via.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.