l'apunt

La carretera de Torroella

El cas és una mica representatiu d'allò que dèiem sobre que, en algunes coses, el país el tenim igual que fa vint anys, amb la diferència que ara som dos milions més d'habitants. Es tracta de la carretera que va de la Pera a Torroella de Montgrí. Per comprendre'n la història cal remuntar-se als anys setanta quan la zona del Baix Ter va quedar fora de l'anomenat Plan de Accesos a la Costa Brava. No va ser fins a primers dels vuitanta que les dues vies d'accés a Torroella, la de Pera i la de Verges, van ser ben asfaltades. Més endavant, s'hi van arreglar alguns revolts, alguna cruïlla i poca cosa més. Tot plegat, malgrat que el trànsit s'hi va multiplicar per tres o per quatre. Ara anuncien que, per fi, ampliaran la carretera de la Pera a Gualta. Una bona notícia que arriba tard perquè segur que amb uns vorals com cal s'hagués evitat més d'un dramàtic accident, com aquell en què ara fa uns mesos va morir-hi un malaguanyat noi. Qui hagués hagut de reclamar a qui?



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.