Opinió

L'APUNT

Promeses

Repas­sar les heme­ro­te­ques sovint és un plaer. Per als peri­o­dis­tes, és clar. Així, bus­cant infor­mació sobre el cal­vari de les obres de l'N-II, l'altre dia vam tro­bar una perla del sub­de­le­gat del govern, Fran­cesc Fran­cisco-Bus­quets, que el 17 de juliol del 2009 pro­me­tia que el 2015 s'hau­ria des­do­blat tota l'N-II, des de Tor­dera fins a la Jon­quera; l'N-260, entre Figue­res i Besalú, i l'A-2 fins a l'aero­port, i que s'hau­ria fet el túnel de Toses. Cert que encara fal­ten qua­tre anys, però, com és fàcil de deduir, el més calent és a l'aigüera i, a més, ara estem en crisi. També n'hi havia l'any 2009, i les pro­me­ses no es dei­xa­ven de fer. També en sentíem el 2008, quan es va aca­bar de des­do­blar el tram For­nells-Cal­des, que s'havia de fer en dos anys, però resulta que les obres en van durar qua­tre. I també n'hi havia a mit­jan anys noranta, quan el lla­vors minis­tre Josep Bor­rell va anun­ciar que al cap de pocs anys la car­re­tera més impor­tant que tra­vessa les comar­ques giro­ni­nes tin­dria qua­tre car­rils en la seva tota­li­tat. Som al 2011 i, en uns quants quilòmetres, més que asfalt el que hi ha a l'N-II són her­bes. I a Madrid sor­de­gen o ho fan veure.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.