L'apunt

L'APUNT

Un apunt subliminar

Molt usat en publi­ci­tat, subli­mi­nar és aquell estímul d'una inten­si­tat més dèbil del llin­dar de la per­cepció que impe­deix que la per­sona sigui cons­ci­ent que li arriba el mis­satge que es vol trans­me­tre. Doncs a Figue­res se'ls va ocórrer uti­lit­zar aquesta tècnica en el car­tell de Fires de la Santa Creu. Van triar una cin­quan­tena de sel­fies de veïns, entre els quals, per coses del destí, hi havia una desena de regi­dors i per­so­nes afins a CiU. Només els més pers­picaços van cap­tar el mis­satge i hi van detec­tar una certa relació amb les elec­ci­ons muni­ci­pals. Total, que al final s'ha optat per una segona versió només amb foto­gra­fies de per­so­nes sense vin­cu­lació política. Deuen haver con­si­de­rat que això de la publi­ci­tat subli­mi­nar està sobre­va­lo­rat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia