Política

Jordi Masquef serà el cap de llista del PDeCAT a Figueres

Ahir es tancava el termini de presentació de candidatures per a les primàries i cap altre candidat va presentar els avals necessaris

Actualment és el segon tinent d’alcalde de Figueres

L’actual segon tinent d’alcalde de l’Ajun­ta­ment de Figue­res, Jordi Mas­quef, serà final­ment el cap de llista del PDe­CAT en les pròximes elec­ci­ons muni­ci­pals del 2019, ja que ahir s’aca­bava el ter­mini de pre­sen­tació de can­di­da­tu­res i la seva va ser l’única.

Mas­quef és regi­dor de Figue­res des del 2012 i actu­al­ment és el segon tinent d’alcalde, por­ta­veu del grup muni­ci­pal de CiU i té al seu càrrec la regi­do­ria d’Acció Cívica i Drets Civils, Asso­ci­ació Veïnal, Con­trac­tació, Con­ten­ci­o­sos, Recur­sos Humans, Tre­so­re­ria, Ren­des i Recap­tació, Fires i Mer­cats, Esports, i Joven­tut. És lli­cen­ciat en dret, té un post­grau en dret de família i suc­ces­si­ons i un màster d’Esade en asses­so­ria i gestió tri­butària.

També és pre­si­dent de la secció local del PDe­CAT des del novem­bre del 2011, quan va gua­nyar les primàries a Josep Maria Marcé. Per obte­nir la vali­dació com a can­di­dat s’havien de pre­sen­tar com a mínim 30 avals, que Mas­quef va obte­nir i que cap altre asso­ciat va inten­tar reco­pi­lar. Les elec­ci­ons per encapçalar la llista del PDe­CAT a Figue­res es van con­vo­car aquesta mateixa set­mana després que final­ment la direcció naci­o­nal del par­tit les hagués vali­dat. Aquests comi­cis s’havien de fer ini­ci­al­ment en la ter­cera set­mana del mes de juliol però la cele­bració de l’assem­blea naci­o­nal del par­tit el cap de set­mana pas­sat va reco­ma­nar que els comi­cis no es con­vo­ques­sin abans del congrés naci­o­nal.

LA XIFRA

30
avals.
Aquest és el nombre mínim de signatures que calia obtenir entre els associats per ser candidat.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia