Política

CONCA DE BARBERÀ

Pijoan deixa la presidència del Consell Comarcal

Josep Pijoan ha renunciat a la presidència del Consell Comarcal de la Conca de Barberà i també a l'acta de conseller. La renúncia de Pijoan s'emmarca en els acords de govern que van ratificar els grups comarcals de la FIC i ERC, segons els quals les dues formacions es repartirien la presidència de l'ens al llarg del mandat. D'aquesta manera, el vicepresident Francesc Benet, d'ERC, ha assumit ara la presidència de manera provisional fins a la ratificació definitiva.

Pijoan va anunciar que aquest és el seu primer pas per deixar el món de la política, al qual ha estat vinculat des de la recuperació de la democràcia. Properament també deixarà el seu càrrec d'alcalde de Pira.

En la sessió, els portaveus de tots els grups polítics van elogiar la tasca que ha portat a terme Pijoan durant l'any i mig que ha estat al capdavant de l'ens comarcal. Per la seva part, el president sortint va manifestar la seva satisfacció per la feina feta i també perquè tots els acords adoptats, inclosos els pressupostos, havien tingut la unanimitat del ple.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Aragonès: “De nou milers de passatgers afectats pel desastre de Rodalies”

Barcelona
estats units

Arrenca a Nova York el judici per frau contra Trump

barcelona
política

CC es malfia de l’amnistia i aboca Sánchez al sí de Junts

madrid
política

Rovira recorda al PSOE que el 2019 va acceptar les urnes com a solució

barcelona
estats units

El líder de la Cambra Baixa dels EUA podria afrontar aquesta setmana un vot per a la seva destitució

barcelona
egipte

Al-Sisi fa oficial la seva candidatura per a les eleccions presidencials d’Egipte

barcelona

Paneque demana a Salellas canvis estructurals a Girona

GIRONA

Yolanda Díaz: “Estem molt lluny d’arribar a un acord”

barcelona
aràbia saudita

Sense justícia cinc anys després de l’assassinat de Khashoggi

barcelona