Política

Cas Palau

El Consorci demana un any i mig per a Daniel Osácar

L’advo­cat del Con­sorci del Palau de la Música va for­ma­lit­zar ahir amb un escrit l’encàrrec fet pel patro­nat de la ins­ti­tució d’acu­sar Daniel Osácar, extre­so­rer de Con­vergència Democràtica de Cata­lu­nya (CDC), en el judici del cas del Palau de la Música. Pel que fa a les penes de presó a dema­nar, el docu­ment, pre­sen­tat davant del tri­bu­nal que jutja el cas, con­creta que el Con­sorci s’adhe­reix a la petició que fa el fis­cal “exclu­si­va­ment res­pecte als fets de l’apar­tat B de la seva pri­mera con­clusió”. Aquesta cir­cumstància suposa acu­sar Daniel Osácar d’un delicte de tràfic d’influències pel qual es demana una con­demna d’un any i mig de presó. En canvi el fis­cal demana un total de vuit anys de presó.

En el mateix apar­tat el fis­cal sol·licita que es faci un decomís de la quan­ti­tat que hau­ria rebut CDC a través del Palau de la Música i pro­vi­nent de Fer­ro­vial. Aquesta quan­ti­tat ha que­dat fixada en 6,6 mili­ons d’euros, segons la fis­ca­lia.

El judici del cas Palau es reprendrà demà amb la inter­venció dels advo­cats de les defen­ses que han de pre­sen­tar els seus escrits de con­clu­si­ons i anun­ciar si els modi­fi­quen o no. Abans que aquests pren­guin la paraula, és pre­vist que la magis­trada Mont­ser­rat Comas doni el torn a l’advo­cat del Con­sorci perquè anunciï les modi­fi­ca­ci­ons inclo­ses en el docu­ment entre­gat ahir.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia