Política

Lluís Puig torna a Bèlgica sense incidències

És el primer dels membres del govern de Puigdemont a l’exili que trepitja terra catalana des de la tardor de 2017

El conseller aprofita el viatge a la Catalunya Nord per visitar indrets com el Castell de Salses, Sant Miquel de Cuixà i el Casal de Perpinyà

El conseller de Cultura destituït per l’aplicació del 155 Lluís Puig ha confirmat aquest diumenge a través d’un missatge les xarxes socials que ja està de tornada a Brussel·les .

Puig va venir aquest dissabte a la Catalunya Nord per participar en la presentació del Consell de la República a Perpinyà. Aquest diumenge ha tornat sense incidències a Bèlgica després d’aprofitar el viatge a la Catalunya Nord per visitar el Castell de Salse, Sant Miquel de Cuixà i el Casal de Perpinyà. “És el millor regal que podia tenir, Catalunya Nord”, ha comentat en un missatge acompanyat d’imatges d’aquests indrets .

Puig ha estat el primer membre del govern de Carles Puigdemont a l’exili de Waterloo que trepitja terra catalana d’ençà de la tardor de 2017. En l’acte d’ahir a Perpinyà va explicar que fer el viatge havia estat una decisió “meditada i pensada” amb els altres consellers a l’exili.

En aquest sentit, va explicat que “els membres del govern a l’exili feia temps que havíem pensat en la conveniència de tornar a trepitjar terres catalanes, a la Catalunya Nord”, per agrair el suport rebut d’entitats del territori.

El conseller va admetre que no sabien com podien reaccionar les autoritats franceses, però va recordar que actualment no pesa sobre ells cap ordre europea de detenció i són “ciutadans europeus lliures”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

ERC presenta els seus candidats de Vilablareix

VILABLAREIX

Un jutjat admet a tràmit la querella contra Colau per les superilles

BARCELONA

Junts de Santa Pau aposta pel consens i la transparència

SANTA PAU

Una placa de record a Tornabous tanca els actes del centenari de la mort de Salvador Seguí

barcelona

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

BLANES
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El front d’Avdiivka ja és el segon per la intensitat dels combats després de Bakhmut

barcelona
estat espanyol

L’anunci de l’acostament dels darrers presos bascos posa fi a la dispersió del govern espanyol

barcelona
estat espanyol

Asens demana als consellers del CGPJ que dimiteixin per no ser “còmplices del segrest del PP”

barcelona

El govern presenta l’oferta d’ocupació pública més alta de l’última dècada

barcelona