Política

Alternativa per Tothom de Palau-saverdera, amb Tots per l’Empordà

Aquesta és la quarta incorporació a TxE a la comarca de l’Alt Empordà

El grup independent Alternativa per Tothom (AxT), de Palau-saverdera, que té dos regidors a l’Ajuntament, s’ha incorporat a la coalició de partits independents i municipalistes Tots per l’Empordà (TxE), amb la vista fixada en els comicis de l’any vinent. És la quarta adhesió a TxE a l’Alt Empordà.

Tots per l’Empordà ja és present a Castelló-Empuriabrava (SOM), Roses (Gent del Poble) i Llançà (Alternativa per Llançà). Al Baix Empordà té representació en deu ajuntaments, té quatre alcaldies, quatre consellers comarcals –un d’ells vicepresident primer– i un diputat provincial.

Van signar l’acord aquesta mateixa setmana Miquel Serra, regidor i cap de llista d’AxT, i Xavier Dilmé, coordinador de TxE, en el decurs d’un acte en què també hi havia el regidor Guillermo Colomer i els membres de l’executiva del partit de Palau-saverdera David Nasarre i Santi Montoro.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

El PP vol obligar el govern espanyol a informar sobre la reunió amb Junts

barcelona

L’ANC crea un grup de treball per impulsar la llista cívica

barcelona

El salvadorenc Francisco Galindo Vélez serà el verificador en les reunions de Junts i PSOE

barcelona
Rússia

Batudes policials a Moscou en clubs LGTBI

Barcelona
Guerra a l’Est d’Europa

Preocupació a Ucraïna per la seguretat nuclear a Zaporíjia

Barcelona
Emirats Àrabs Units

Els Estats Units prometen 3.000 milions de dòlars al Fons Verd del Clima

Barcelona

Junqueras treu pit de la “feina prèvia” d’ERC per assolir l’amnistia

barcelona
Guerra al Pròxim Orient

Israel confirma la mort de cinc ostatges retinguts a Gaza

Barcelona

Els atacs d’Israel causen més de 200 morts en 24 hores des de la fi de la treva

barcelona