Política

L’eurocambra demana una explicació a Marlaska per Melilla

La comissió de Llibertats Civils, Justícia i Interior de l’eurocambra va sol·licitar ahir la compareixença del ministre de l’Interior espanyol, Fernando Grande-Marlaska, en una de les seves sessions per donar explicacions per la mort de desenes de migrants –23 persones segons Rabat, 37 segons diverses ONG– quan intentaven saltar la tanca de Melilla el 24 de juny. La decisió es va prendre en una reunió dels coordinadors dels grups polítics a petició de l’eurodiputat d’Anticapitalistes Miguel Urbán. Si Marlaska accepta la compareixença –no està obligat a fer-ho–, fonts de la comissió indiquen que tindria lloc al setembre. Els coordinadors dels grups també van acordar demanar la compareixença de la Comissió Espanyola d’Ajuda al Refugiat i de l’Associació Marroquina de Drets Humans. En la reunió, també van posar sobre la taula la proposta d’enviar una missió d’eurodiputats a la frontera de Melilla per conèixer la situació.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

política

El PSC retreu a Aragonès que no triï socis estables

barcelona

Bildu veu una “oportunitat històrica” en el pacte progressita i avisa Sánchez que ha de donar resposta a bascos i catalans

barcelona

Feijóo viu una moció de censura

madrid

Aragonès exigeix a Sánchez un acord sobre el referèndum

barcelona
la crònica
Joan Cabasés Vega

L’èxode d’un país que muda la pell

Beirut

Nord Stream, un any d’enigmes

Berlín
canadà

Dimiteix el president del Parlament del Canadà després de l’homenatge a un nazi

barcelona

Rufián: “L’amnistia no és el final, és el retorn a la política”

barcelona
debat d’investidura

Nogueras reivindica que des que JxCat “és a l’equació” per investir Sánchez “res ha tornat a ser igual”

barcelona