Política

Diana Canals, cap de llista de Som Poble-CUP, a Verges

Diana Canals, de 44 anys i nas­cuda a Ver­ges, serà la cap de llista de Som Poble - CUP en les pro­pe­res elec­ci­ons muni­ci­pals, en subs­ti­tució d’Ignasi Saba­ter, que no aspira a la ree­lecció després de dues legis­la­tu­res al cap­da­vant del con­sis­tori ver­ge­lità. Canals, politòloga i tècnica de gestió, actu­al­ment tre­ba­lla de pro­fes­sora de secundària i ha deci­dit encapçalar la nova can­di­da­tura. “Estimo el poble i la seva gent, m’iden­ti­fico amb el pro­jecte que s’ha por­tat a terme en els últims anys i m’hi acom­pa­nyarà un grup humà molt tre­ba­lla­dor”, afirma.

Pre­si­denta de l’AFA de l’IE Fran­cesc Cambó els dar­rers set anys i cre­a­dora de l’asso­ci­ació de lleure Les Tri­ba­nes, la nova cap de llista ha estat sem­pre molt vin­cu­lada a la vida social del poble.​Després de la seva experiència com a regi­dora al con­sis­tori els anys 2003-2007, ara es posa al cap­da­vant de la llista per lide­rar el nou pro­jecte muni­ci­pal del par­tit. “Vivim moments difícils, però d’aquesta com­ple­xi­tat, també en poden sor­gir noves opor­tu­ni­tats”, asse­gura Canals. La nova cap de llista de Som Poble - CUP a Ver­ges es pre­senta a les muni­ci­pals acom­pa­nyada d’una llista que es carac­te­ritza per la trans­ver­sa­li­tat i la plu­ra­li­tat, i que es pre­sen­tarà els pro­pers mesos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Els nostres subscriptors llegeixen sense anuncis.

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia