Política

El PSC demana solucions per a les famílies de l’escola bressol la Baldufa

El PSC Girona lamenta en un comunicat que el nou curs escolar comenci sense que l’Ajuntament hagi ofert “cap solució” a les famílies afectades per l’eliminació de dues línies d’I1 a l’Escola Bressol La Baldufa. “El dilluns vinent començarà el curs 2024-2025, i l’Ajuntament no ha buscat solucions, ni ofert cap alternativa per a les 27 famílies que s’han quedat sense plaça” ha explicat el regidor del grup municipal, Àngel Martínez.

Durant el ple del 29 de juliol, el grup municipal del PSC-Girona pel Canvi va presentar una moció per reclamar el restabliment de les dues línies d’I1 eliminades, però aquesta proposta va ser rebutjada amb els vots en contra de Junts, ERC i Guanyem. “Tot i el suport de més de 500 signatures recollides i lliurades a l’Ajuntament el juliol passat, l’equip de govern no ha ofert cap solució a les famílies afectades” ha afirmat el regidor.

Martínez ha comentat que “per sentit comú, aquesta decisió ha sigut un error majúscul, presa unilateralment i ignorant les necessitats de les famílies”. El PSC-Girona pel Canvi denuncia la “manca de diàleg” per part de l’equip de govern i la falta d’una “alternativa educacional” per a les famílies del barri.

A més, reclama que es podin immediatament, abans de l’inici de curs, els tres plàtans situats al pati de l’Escola Bressol La Baldufa, ja que, malgrat les “reiterades peticions” que ha fet des del març, aquests arbres encara no han estat podats. “Les branques representen un perill potencial en cas episodis forts de vent o pluja” ha conclòs Martínez.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia