Política

Les tropes russes comencen a abandonar Geòrgia

Les tro­pes rus­ses han començat aquest dis­sabte a aban­do­nar el port de Poti al Mar Negre, dins la pri­mera fase esta­blerta per a la reti­rada d'efec­tius segons l'acord d'alto el foc sig­nat per Rússia i Geòrgia dilluns pas­sat.

Un peri­o­dista de Reu­ters ha vist com les tro­pes sor­tien amb car­ros blin­dats de les posi­ci­ons esta­bler­tes a les afo­res de Poti. Així i tot, les for­ces rus­ses han ocu­pat altres zones en el seu camí a la ciu­tat de Senaki, però també s'esta­ven pre­pa­rant per anar-se'n.

El con­flicte entre Geòrgia i Rússia va escla­tar a prin­cipi d'agost després de la incursió de tro­pes rus­ses al país per defen­sar el dret a l'inde­pendència de les províncies sepa­ra­tis­tes d'Ossètia del Sud i Abkhàzia, que havien sigut ata­ca­des de nit per l'exèrcit georgià.
 



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.