Oriol Lázaro
Alcalde de Campdevànol (Junts)
“La forja i Campdevànol mantenen una història d’amor”
“La competència és molt dura, però, tot i això, mantenim l’única siderúrgia de Catalunya i de les poques de la Península”
“Campdevànol mai s’ha ofert als visitants. No ho ha necessitat i això ha forjat un caràcter diferent del de la resta de ripollesos”
Estem posant les bases per tenir un creixement sòlid, no un gran creixement, però sí sòlid Els sindicats van tenir molta influència en la gestió política i es van passar èpoques molt convulses
Oriol Lázaro analitza en aquesta entrevista la importància del ferro i l’aigua per a Campdevànol. Ho fa en clau de present i de futur, explicant un projecte molt ambiciós lligat a la història de la forja i de la siderúrgia local.
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.